Van egy halvány elhatározásom, hogy reklámszövegeket elengedek a fülem mellett, még ha menthetetlenek is. Mégis kivételezek most, hátha másnak is jókedvük támad tőlük.
„Ugorj be hozzánk a 7 bármelyik napján!” — invitálja vásárlóit vasárnapi programokat kínálva a pesti Nagykörút bevásárlóközpontja. Televízióban, írva láttam az idézett mondatot, nem sms-ben, nem üzenőcentlin, hanem főműsoridőben, az állítólag legnézettebb esti híradó előtt. Ez 1 dicséretes megoldás.
Valaki magyarázza már el nekem, mit jelent a szintén reklámszövegben előforduló kifejezés: „arany sztenderd”! Mert fel kellene fedeznem a folteltávolítás arany sztenderdjét, de fogalmam sincs, hogy kezdjek hozzá.
Vettem a minap egy fogkefét. Másnap egy doboz tampont, két nap múltán pedig dobozos sört és gombaölő krémet. Mindegyik vásárlásra reklámok ösztönöztek, szerettem volna ugyanis újra önmagam lenni — a gyártók ígérete szerint ennyi elég elkallódott énem visszaszerzéséhez. Hiba csúszhatott a dologba, mert azóta sem vagyok újra önmagam, ezt a blogot is valaki más írja nyilván.
Az ének iskolája c. televíziós műsor végefőcímében fölsoroltatnak a közreműködők. Köztük jelenik meg szlogenjével egy cég így: MÉDIA CENTER — Tartalmakat gyártunk. Nagyon rettegtem, hogy cipőfelsőrészeket gyártva kerültek föl a stáblistára, s annyira megnyugtató volt, hogy nem, a tartalmakkal.
„Ha a magyarok a maximumon élnek, a legutolsó dolog, amitől félniük kell, az a korpa.” Tudnék még pár dolgot említeni, amitől rettegnünk kellene nekünk, magyaroknak, de most inkább az foglalkoztat, vajon a maximumon élünk-e. Mert ha nem, tényleg reszkethetünk a korpától!
Most, hogy tudom, micro-gél gátat képez az orromban az allergia ellenszeréül kapott gyógyszer, egészen másképp látom a világot, s bizakodva tekintek a jövőbe. Vagy a jövő felé, irányába, de ott az a fránya micro-gél gát, semmit sem látok.